Skip to content

Kombiner PBX-funksjonalitet med direct ruting i Teams

Trenger organisasjonen din mer enn bare eksterne samtaler fra Microsoft Teams? Vår kraftige cloud PBX-plattform InFinity 365 og sertifiserte apper for Microsoft Teams lar deg enkelt håndtere PBX-funksjonalitet i Microsoft Teams. Avansert funksjonalitet med ACD- og responsgrupper, interaktiv stemmesvar og tilbakeringingsfunksjoner er bare noen få av alle funksjonene vi kan tilby. Alle brukere håndterer all funksjonalitet i Microsoft Teams. En løsning for all kommunikasjon

PBX

Vi er stolte av å levere tjenester som gjør det enkelt å kommunisere. Vi har sett et behov for å levere en enklere måte å håndtere innkommende samtaler i Microsoft Teams. Det er med glede vi presenterer Microsoft Teams-appen Contacts

Kontakt oss i dag for å diskutere hvordan du kan kommunisere i morgen.

PBX2

Infinity 365, den skybaserte sentralen

Velg antall samtalegrupper, IVR, enheter i henhold til forretningsbehovet. Lag dine egne grupper, legg til/fjern medlemmer via den brukervennlige nettportalen.

Endre innstillingene etter gruppe, gruppetyper og antall grupper så ofte du vil og uten ekstra kostnader.

Infinity365

Anbefalinger

INFINITY 365
cadcraft300

Utfordringer/problemer før du går over til Teams Voice

IP-telefonløsning, men problemer med frakoblede samtaler og dårlig lydkvalitet under samtaler.

Løsningen

Microsoft Teams Voice kombinert med mobile MEX-abonnementer.

Respons-grupper for å håndtere innkommende samtaler til kundeserviceavdelingen.

Fordeler med den nye løsningen

Teams Voice kombinert med InfraCom PBX gjør det enkelt å se når en kollega er tilgjengelig eller opptatt i en samtale eller et møte. Cadcraft sin organisasjon er spredt rundt i Sverige med totalt 9 stykker. I dag kan de håndtere all kommunikasjon veldig enkelt i en komplett plattform med Microsoft Teams.

Cad Craft

“Med InfraComs PBX-løsning i MS Teams fungerer integrasjonen med mobiltelefoner bedre enn vår forrige løsning. Lydkvaliteten er god og våre ansatte kan benytte seg av å ha all kommunikasjon og samarbeid plassert i en plattform. ”

Cad Craft
Jerry Nordh
IT Manager
interxiontrans

Utfordringer/problemer før du går over til Teams Voice

13 nettsteder i Europa med lokale telefonleverandører.
Mangel på kompetanse for Teams Voice.
Mangel på ledelse for kostnader knyttet til telekom.

Løsningen

Microsoft Teams Voice med fokus på høy tilgjengelighet
Proof of Concept – test av design. Workshop og justering av den endelige løsningen.

Fordeler med den nye løsningen

Enkelhet – en leverandør med ekspertkunnskap for Microsoft Teams Voice
Enkel administrasjon – enkel fakturering for den komplette løsningen
Sikkerhet – komplett sikkerhetskopi med høy tilgjengelighet mellom alle nettsteder

Interxion

“Det er mer enn 1000 fastnettnummer fordelt på 13 forskjellige nettsteder over hele Europa, der InfraComs system administrerer all teknologi og infrastruktur. Vi har sett at den nye oppførselen og bruken i Teams har forbedret kommunikasjonen vår, og vi kan bruke ressursene våre til å betjene kundene våre i stedet for å bruke tid på å administrere telefoner og abonnementer.”

Interxion
Rob Groenestein
Manager ICT Services